Oct 8, 2009

A Love Letter from The Lord

今天去了图书馆。
在那里,
有一位朋友把几张纸交给我。。

然后就叫我去别的地方看。。
不要在他面前看。。
因为会害羞。。

哼??
里面写什么呢?
怎么那么神秘?
为什么害羞?
是情信吗?
哈哈~

不是啦~
我朋友是个‘她’。。不是‘他’。。
哈哈~

原来。。
纸上写的都是一些经文。。
鼓励我的经文。。
而她本身是个害羞的人。。
如果我在她面前看她会浑身不自然。。
哈哈~所以死都要我等她消失后才能看咯。。
哈哈~


Its meaningful..
Wana share wit my other frens too..
Bdw, I like her handwritting! haha~








两个字~感动
谢谢这位姐妹。。
虽然只是普通的白纸。。
纸上写的却是物超所值的。。
对我真的很有帮助。。

谢谢你。。
我会好好珍惜我和你的这份友情。。
我们能相遇,绝对不是偶然。。
乃是主所安排的。。

我们要一起努力。。
在学校成长。。
也在主里成长。。
加油咯~

谢谢你~ Constance. ^^


5 comments:

  1. 原来是耶和华托她送来的“情信”,呵呵!*thumbs up*

    ReplyDelete
  2. good good good~~ lol god loves us~ He always send angels to us~~ protect us and teach us to be stronger and Rely on Him~~ haha~ glad that u hv a sis in Christ there~ =)

    ReplyDelete
  3. yangy> gd point! haha~
    angie> ya thank God.. im rili lost here act.. ==

    ReplyDelete
  4. wakakaka~ changed the title.. thnx to yangy.. haha~

    ReplyDelete
  5. well, at least you can see that god has send u His angel to be with you... reminding you to remember that He is always there for you... for you to talk with, for you to RELY on... n most importantly, pray to Him... He will listen to your prayer if u believe and pray with faith... =D

    ReplyDelete